Yerce Mimarlık’tan kreatif ve zamansız bir kurumsal konsept tasarımı: Yataş Flagship Store  
İçerik
Projelerinde zamana, yere ve kullanıcıya özgü yeni değerler oluşturan bakış açısıyla, yaratıcı, etkin ve estetik bir tasarım dili sunan Yerce Mimarlık, Yataş için gerçekleştirdiği fuar sergileme ve flagship store (bayrak mağaza) tasarımlarının yanı sıra, markanın yurt içi ve yurt dışı bayilerinde uygulanmak üzere kurumsal kimliğe uygun, sürdürülebilir ve ifade gücü yüksek bir mağaza konsepti ortaya koydu. Yerce Mimarlık tasarımı Enza Home mağaza konsept tasarımı bugüne kadar İngiltere, Belçika, Çin’in yanı sıra Türkiye’de de İstanbul, Ankara ve İzmir’de uygulandı. Marka ile karşılıklı olarak mağaza konseptinde önemli başlıkları belirleyen ve bu başlıkların mekansal karşılıklarını, Genel Merkez binasında yer alan ve yaklaşık 4000 metrekareye yayılan flagship store (bayrak mağaza) tasarımında uygulayan Yerce Mimarlık, yeni kurumsal mağaza konsepti strüktürünü de bu doğrultuda oluşturmuş. Mağazaların, markanın önerdiği yaşam kültürünü yansıtması ve bunu bütünlüklü bir biçimde sunması, müşteriye hayal kurdurması, yarattığı ambiansla müşterinin ilgisini zinde tutması ve bunu mobilyanın önüne geçmeden yapması, erişilebilir tasarım ve ürün algısına yardımcı olması, konforlu hissettirmesi ve müşteriyi yükselten bir yapıya sahip olması gibi farklı hedefler ile ortak bir konsepte oturtulan tasarımın mimari yapısı da bu niteliklere yönelik olarak şekillenmiş.