Vaillant, çağrı merkezindeki yeni uygulamaları, 7/24 hizmet anlayışı ve müşteri odaklı yaklaşımlarıyla öne çıkıyor. Vaillant Çağrı Merkezi’ndeki bulut tabanlı platformları, etkileşimli sesli yanıt (IVR) sistemleri ve yapay zeka destekli chatbot uygulamaları, müşteri taleplerinin karşılanmasında hız ve verimlilik kazandırıyor.
“IVR Sistemi ile Hızlı ve Kullanıcı Dostu Bir Deneyim Sağlıyoruz”
Vaillant Group Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, konuya ilişkin değerlendirmesinde şunları söyledi: “Dünya genelinde çağrı merkezlerine yönlendirilen telefon aramalarındaki en büyük sorun, müşterinin ihtiyacına uygun şekilde doğru yönlendirme yapılamaması ve karmaşık menüler arasında kaybolmasıdır. Vaillant Çağrı Merkezi, dinamik IVR sistemi sayesinde müşterilerini tuşlama yapmaya zorlamadan, otomatik olarak doğru hizmet kanalına yönlendiriyor. Müşteri bilgileri otomatik olarak sistemde tanımlandığı için çağrı merkezi, müşterinin ihtiyacını tahmin ederek gereksiz yönlendirmeleri ortadan kaldırıyor. Böylece hem hızlı hem de kullanıcı dostu bir deneyim sunuyoruz.”
Teknoloji ile Hızlı ve Doğru Yönlendirmede Verimlilik Sağlanıyor
Vaillant Çağrı Merkezi’nin performansına ilişkin verileri de aktaran Ufuk Atan, günlük ortalama 10.000, aylık ise 300.000 çağrı kapasitesine ulaştıklarını anımsatarak, “Bu yüksek performansı, modern teknolojik altyapımız ve uzman ekiplerimiz sayesinde sağlıyoruz. Müşterilerimizin en yaygın talepleri; cihazların ekonomik kullanımı, arıza giderme ve yeni cihazların devreye alınması üzerine yoğunlaşıyor. Böylece yalnızca gerekli durumlarda teknik servis yönlendirmesi yaparak, müşteri hizmet süreçlerimizi daha verimli ve hızlı hale getiriyoruz. Müşterilerimizin %85’i sorunlarını çağrı merkezimizde çözüme ulaştırırken, sadece %15’i için teknik servis yönlendirmesi gerçekleştiriyoruz” bilgisini paylaştı.
Tüketici bildirimlerinde WhatsApp Kullanımı Artıyor
Tüketici bildirimlerinde WhatsApp kullanımının her geçen gün artığına da dikkat çeken Ufuk Atan; bu kapsamda dijital müşteri iletişimini önceliklendirdiklerini, WhatsApp Business entegrasyonuyla müşterilerin tek bir tıklama ile destek alma imkanına sahip olduklarını belirtti. Son teknolojiyi yakından takip eden ve dijital dünyaya hızla uyum sağlayan bir marka olarak, 2025’te uzaktan bağlantı teknolojilerini daha da geliştirmeyi hedeflediklerinin altını çizen Atan, müşterilerine kusursuz bir dijital deneyim sunmayı amaçladıklarını ifade etti.
ŞANTİYE®
Daha iyi yapılar için...
10 Mart 2025
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2025 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Artus, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Deutsche Messe, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hannover Fairs, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Molecor, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Samsung, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Viessmann, Wermut, Wilo, Winsa, XCMG, Xylem ve ZF'nin değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 1800 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.