Türkiye'nin köklü ve yenilikçi yalıtım markası İzocam, yalıtım pazarındaki liderlik başarısını tüketici araştırmalarına da yansıtıyor. Tüketicilerin yalıtım tercihlerini gösteren araştırma sonuçlarına göre İzocam, yalıtım yaptıranların 1 numaralı tercihi olurken, İzocam ürünleri kullanarak yalıtım yaptırmış tüketicilerin tavsiye oranı yüzde 97’ye ulaştı.
İzocam, tüketici memnuniyetini güçlendirmek hedefiyle önemli bir araştırmaya daha imza attı. Tüketicilerin yalıtıma bakış açılarını ve ihtiyaçlarını belirmeyi amaçladığı araştırma, bağımsız araştırma şirketi Sia Insight tarafından kantitatif araştırma metodu kullanılarak İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana, Diyarbakır, Samsun illerinde yaşayan 446 tüketici ile 16 – 22 Ocak 2024 tarihleri arasında gerçekleştirildi. Yalıtım ile ilgili konularda karar veren / marka kararında etkisi olan kişilerle görüşülen araştırmada, 25 yaş üzerinde, yüzde 28'i kadın, yüzde 72'si erkek, yüzde 69’u ev sahibi, yüzde 26’sı kiracı ve yüzde 5’i de tanıdığının evinde kira vermeden yaşayan kişilerden görüş alındı.
İzocam bütün kategorilerde 1’inciliği elden bırakmadı!
Tüketiciler tarafından kaliteli ürün sunmakla, köklü, güçlü, bayileri yaygın, enerji tasarrufunda iyi bir marka olmakla ilişkilendirilen İzocam, araştırma sonuçlarına göre “Yalıtım Sektörünün Bilinirliği En Yüksek Markası” oldu. Toplamda yüzde 93 olarak belirlenen İzocam’ın marka bilinirliğinin, 65 yaş üzeri grup özelinde yüzde 100’e ulaştığı görüldü. “En sevilen yalıtım markası” kategorisinde de her 10 tüketiciden 8’i İzocam markasını beğendiğini ifade etti. Bu kategori özelinde İzocam’ın skoru kadın tüketicilerde yüzde 90’a, 65 yaş üzeri tüketici grubunda ise yüzde 100’e kadar ulaştı.
İzocam, kullanılan yalıtım markaları sıralamasında da tüm yalıtım ürünü kategorilerinde 1’inciliği elden bırakmadı. Isı yalıtımı için İzocam tercih edenlerin oranı yüzde 64 olurken, bu oran 25-34 yaş arası tüketicilerde yüzde 76’ya kadar yükseldi. İzocam, ses yalıtımında yüzde 66, tesisat yalıtımında ise yüzde 53 oranla tüketicilerin ilk tercih ettiği marka oldu.
İzocam, müşteri memnuniyetini ve deneyimini ölçümlemek üzere uluslararası alanda da kullanılan bir hesaplama yöntemi olan NPS (Net Tavsiye Skoru) ile de önemli bir başarı elde etti. İzocam ürünleri kullanarak yalıtım yaptırmış tüketicilere "Kullandığınız İzocam markasını yakınlarınıza ne derece tavsiye edersiniz?" sorusu yöneltildi ve kullanan her 10 kişiden 9’unun İzocam yalıtım ürünlerini çevrelerine tavsiye ettikleri görüldü.
İzocam, potansiyel müşterilerin olası yalıtım tercihlerinde de açık ara farkla 1 numaralı marka oldu. Tüm yalıtım kategorilerinde tüketiciler, yalıtım ürünü alacak olsalar tercihlerini İzocam’dan yana kullanacaklarını ifade etti. Tüketicilerin, "Bugün bir yalıtım (ısı, ses vb.) ürünü satın alacak olsanız hangi markayı satın alırdınız?" sorusuna verdikleri cevap; ısı yalıtımında yüzde 74, ses yalıtımında yüzde 75, tesisat yalıtımında yüzde 64 oranında “İzocam” oldu.
14 Mayıs 2024
Türkiye'nin en ESKİ, en BİLİNEN ve EN ÇOK ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2024 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Wermut, Wilo ve Xylem’in değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 1200 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.