Mitsubishi Electric, 2050 Çevresel Sürdürülebilirlik Vizyonu çerçevesinde "net sıfıra" ulaşma hedefiyle çalışmalarını sürdürüyor. Ürün gamından çevre dostu çözümlerine kadar her alanda çevresel politikalarını uyguluyor. "Changes for the Better" sloganı ile sürdürülebilir bir geleceği hedefleyen şirket, enerji tasarruflu ürünler ve inovatif çözümlerle sera gazlarını azaltmayı amaçlıyor.
Mitsubishi Electric'in "Changes for the Better" kurumsal sloganı, “her zaman daha iyiye ulaşmak için çabala” bakış açısını temsil ediyor. Dünya çapındaki tüm çalışanlarıyla, ortak bir iradeyi ve tutkuyu paylaşarak teknolojiyi, hizmetleri ve yaratıcılığı geliştirme çabasıyla "daha iyi yarın" yaratma taahhüdünü yansıtıyor. Bu doğrultuda sürdürülebilir bir geleceği küresel vizyonuyla birleştiren, çevreye karşı sorumluluğunu yerine getirmek için harekete geçen Mitsubishi Electric, tüm değerler zincirinde "net sıfıra" ulaşma hedefini kapsayan 2050 Çevresel Sürdürülebilirlik Vizyonu’na ulaşmak için çalışmalarını sürdürüyor. Enerji tasarruflu ürünler, yenilikçi çözümler ile dünya çapında sera gazlarının azaltılmasına katkıda bulunmayı ilke edinen politikalar, şirketin 2050 vizyonuna hizmet ediyor.
Bu vizyon çerçevesinde Mitsubishi Electric, "Karbon nötralizasyon, döngüsel ekonomi, güvenlik, kapsayıcılık ve refah"ı kapsayan beş ana alanda değişime odaklanıyor. Bu amaçlara ulaşmak için de Avrupa Birliği'nin belirlediği 17 Sürdürülebilir Kalkınma Hedefi arasından önceliğini "Sağlık ve Kaliteli Yaşam", "Erişilebilir ve Temiz Enerji", "Sanayi, Yenilikçilik ve Altyapı", "Sürdürülebilir Şehirler ve Topluluklar" ve "İklim Eylemi" olarak belirledi.
Enerji verimliliği çalışmalarını destekliyor
2021’de belirlediği geri dönüşüm hedeflerine ulaşan Mitsubishi Electric, 2024-2026 dönemini kapsayan "Çevresel Plan 2025"i duyurdu. 2031’e kadar net sıfır sera gazı emisyonu hedefleyen şirket, SBTi tarafından onaylanmış emisyon azaltma hedefleriyle Paris Anlaşması’na uyum sağlıyor.
Döngüsel Dijital Mühendislik yaklaşımı ile iş süreçlerini daha verimli hale getirmeyi hedefleyen Mitsubishi Electric, Serendie™ dijital platformu aracılığıyla sürdürülebilir bir değer zinciri oluşturmayı planlıyor. Japonya’daki sıfır enerjili SUSTIE® binası, sürdürülebilirlik alanında önemli bir örnek teşkil ediyor. Mitsubishi Electric, global sürdürülebilirlik vizyonunu güçlendirerek sosyal sorunlara çözüm üretmeyi hedefliyor.
Mitsubishi Electric, CDP’nin "A Listesi"nde yer alarak iklim değişikliği ve su güvenliği alanındaki taahhütlerini de gösterdi. Ayrıca, Birleşmiş Milletler’in 7/24 Karbonsuz Enerji Sözleşmesi’ne katılarak enerji verimliliği çalışmalarını destekliyor.
Sürdürülebilirlik hedeflerini adım adım gerçekleştiriyor
Mitsubishi Electric, global sürdürülebilirlik vizyonuyla bağlantılı olarak kadın çalışan ve yönetici oranlarını artırmak için de hassasiyetle çalışıyor. Şirket, Türkiye’deki operasyonlarında önceki seneler ile kıyaslandığında kadın adayların tercih ve istihdam edilmesinde yüzde 19 oranında artış sağladı.
Öte yandan, Kahramanmaraş merkezli, 11 ili etkileyen deprem felaketinin ardından deprem bölgesinde geçici yaşam alanlarında zor koşullarda hayatlarını sürdüren vatandaşların yaşam koşullarını iyileştirmek için AFAD (Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı)'a bu mekanlarda kullanılmak üzere Manisa’da bulunan grup şirketi Mitsubishi Electric Turkey Klima Sistemleri Üretim A.Ş. ile toplam 562 adet klima bağışı gerçekleştirildi.
Ayrıca, Türkiye’de birçok farklı devlet üniversitesinde eğitim alan lisans seviyesindeki öğrencilere otomasyonu öğretmek için ürün bağışı destekleri bulunan Mitsubishi Electric Türkiye Fabrika Otomasyon Sistemleri, eğitim alanında da bulunduğu topluma katkı sağlamayı sürdürüyor.
Mitsubishi Electric, global hedeflerine paralel olarak, sosyal sorunları çözmeyi hedefleyen "Karşılıklı Fayda" ilkesini benimsiyor ve sürdürülebilirlik politikalarını en iyi şekilde hayata geçirme yolunda kararlılıkla ilerliyor. Sürdürülebilirlik girişimlerini ve yatırımlarını hızlandırarak iş temellerini güçlendirmeyi ve yeni değerler yaratmayı amaçlıyor. Çeşitli alanlarda geliştirdiği teknolojik yetenekleri ve her bir çalışanının yaratıcılığını bir araya getirerek, sürdürülebilirlik inovasyonu alanında öncü olmayı hedefliyor.
18 Kasım 2024
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2024 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Wermut, Wilo ve Xylem’in değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 1200 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.