Enerji yönetimi ve otomasyonun dijital dönüşümünde lider olan Schneider Electric'in düzenlediği Innovation Summit İstanbul gerçekleşti. Sunduğu dijital çözümler, yenilikçi otomasyon teknolojileri ve yenilenebilir enerji entegrasyonu sayesinde, şirketler ve hükümetler karbon emisyonlarını azaltma ve enerji verimliliğini artırma yolunda önemli ilerlemeler kaydeden Schneider Electric, Innovation Summit İstanbul 2024 ile bu dönüşümün hızlanmasına katkıda bulunmayı ve Türkiye’de enerji verimliliği, dijitalleşme ve sürdürülebilirlik alanlarında küresel öncülerden biri olmayı hedefleyen paydaşları bir araya getirdi. Dijital dönüşümü hızlandırmak ve inovasyonla güçlü bir etki yaratmak hedefiyle düzenlenen zirvede iki günde 40’tan fazla oturum gerçekleştirildi.
Zorlu PSM’de Harvard Business Review Türkiye stratejik içerik ortaklığı ve CNBC-e medya partnerliğinde gerçekleştirilen ve yoğun ilginin olduğu zirveye 2.500’den fazla sektör profesyoneli, akademisyen, STK ve öğrenci katılım gösterdi. Schneider Electric'in hazırladığı 1.500 metrekare büyüklükteki inovasyon alanını ziyaret eden katılımcılar, burada enerji ve otomasyonun geleceğini şekillendiren 100’e yakın ürün standı ve 30’dan fazla yazılım sistemi ile yenilikçi teknoloji ve çözümleri deneyimlediler.
Schneider Electric global liderlerinden, Uluslararası Operasyonlar Bölge Başkanı ManishPant, Endüstriyel Otomasyon Global Başkan Yardımcısı Barbara Frei, Enerji Yönetimi Global Başkan Yardımcısı Olivier Blum, Orta Doğu ve Afrika Bölge Başkanı Walid SHETA da organizasyonda konuşmacı olarak yer aldı.
Innovation Summit İstanbul’un açılış konuşmasını yapan Schneider Electric Türkiye ve Orta Asya Bölge Başkanı İsmail Yamangil, bu yıl Fransa, Vietnam ve Kolombiya’nın ardından zirveyi Türkiye’de gerçekleştirdiklerini söyledi. Yamangil, “İnovasyon, dijitalleşme ve sürdürülebilirliği merkezimize aldığımız bu organizasyonda, tüm dünyada bu konuda sektörün öncülerini, fikir liderlerini bir araya getiriyoruz. Amacımız, inovasyon ile sürdürülebilirlik ve verimlilik arasında güçlü köprüler kurmak ve geleceği şekillendiren gelişmeleri ve teknolojileri tüm paydaşlarımızla paylaşmak, fikir alışverişinde bulunmak ve geliştirmektir. İnanıyorum ki bu organizasyon önümüzdeki inovasyon ve dijitalleşme yolculuğunda, bizlerin ve ülkemizin bir adım önde olmasına çok önemli katkılarda bulunacak. Schneider'in amacı herkesin enerji ve kaynaklardan en iyi şekilde faydalanmasına yardımcı olmak, süreçleri ve sürdürülebilirliği ilişkilendirerek tüm dünya için bir etki yaratmaktır” diye konuştu.
Şirketlerin daha az kaynak tüketerek, daha fazla üretmelerini sağlıyor
Sürdürülebilirlik ve verimlilikte dijital iş ortağı olma misyonu ile hareket ettiklerini ifade eden İsmail Yamangil, konuşmasında ayrıca “Schneider Electric olarak elektrifikasyon, otomasyon ve dijitalleşme alanlarındaki uzmanlığımızı akıllı endüstrilere, dayanıklı altyapılara, geleceğin veri merkezlerine, akıllı binalara ve yapılara taşıyan küresel bir endüstriyel teknoloji lideriyiz. Müşterilerimizin ve paydaşlarımızın daha az kaynak tüketerek, daha fazla üretmelerini sağlamak için ürün ve çözümlerimizle hizmet veriyoruz.” dedi.
Schneider Electric’in Time dergisi ve Statista tarafından hazırlanan "2024'ün Dünyanın En Sürdürülebilir Şirketleri" listesinde birinci sırada yer aldığını hatırlatan Yamangil, şirketlere sürdürülebilirlik yolculuklarında destek vermeye devam edeceklerini kaydetti. Şirket olarak da bu noktada önemli hedefler belirlediklerini vurgulayan Yamangil, “Hedeflerimize doğru emin adımlarla ilerliyoruz. Schneider Electric, 2025 yılına kadar operasyonlarında karbon nötr, 2030'a kadar net sıfır ve 2040'a kadar uçtan uca karbon nötr olmayı hedefliyor” ifadelerini kullandı.
14 Ekim 2024
Türkiye'nin en ESKİ ve en çok ZİYARET EDİLEN şantiyesi: ŞANTİYE®...
İnşaata dair "KAYDADEĞER" ne varsa... 1988'den bu yana...
Şantiye®nin ürettiği, derlediği ve yayınladığı içeriklerde öncelik “KAMUSAL YARAR”dır...
Ve yayınlanan içeriğin “ÖZEL” olmasına özen gösterilir...
BASILI DERGİ + E-DERGİ + SANTİYE.COM.TR + SOSYAL MEDYA + DİJİTAL PLATFORMLAR...
İnşaat sektörünün buluşma noktası Şantiye®, “Güven”i temsil eden “Basılı bir Yayın” olma özelliğinin yanı sıra yenilenen web sitesi, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom E-Dergi gibi mobil uygulamalardaki varlığı, 42 bin E-Bülten abonesi ve 85 bin sosyal medya takipçisi-bağlantısıyla inşaat sektörünün en önemli iletişim platformlarından biri olmaya her ortamda devam ediyor... 1988'den bu yana...
Şantiye® ayrıca yapı sektörüne "Şantiye'nin Yıldızı Ödülü", "Yılın Yeşil Yapı Malzemesi / Teknolojisi Ödülü" ve "Şantiyeden Kareler Fotoğraf Yarışması" gibi farklı organizasyonlarla da katkı sunuyor.
Şantiye®nin son sayısı da dahil 1988 yılından bugüne kadar yayınlanan TÜM SAYILARINA E-Dergi olarak göz atmak için lütfen tıklayın...
Şantiye®, başta ABONELERİ olmak üzere 2020-2024 yıllarında ilan veren firmalar ABS Yapı, Akyapı, Alumil, Anadolu Motor (Honda), Alkur, Ak-İzo, Altensis, Arbiogaz, Aremas, Arfen, Assan Panel, Asteknik, Atos, Batıçim, Baumit, Betek, Betonblock, Borusan CAT, Bosch Termoteknik, Bostik, BTM, Buderus, Bureau Veritas, Chryso, Çimsa, Çuhadaroğlu, Çukurova Isı, Duyar Vana, DYO, Efectis ERA, Ekomaxi, Elkon, Emülzer, Eryap, Filli Boya, Fixa, Fullboard, Form Endüstri Ürünleri, Form Endüstri Tesisleri, Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima, Garanti Leasing, GF Hakan Plastik, Gökçe Brülör, Grundfos, Hilti, IQ Alüminyum (by Deceuninck), İNKA, İntek, İpragaz, İstanbul Teknik, İzocam, İzoser, Kalekim, Knauf, Knauf Insulation, Komatsu, Köster, Kuzu Grup, LG, Marubeni, Masdaf, Master Builders Solutions, MBI Braas, Meiller Kipper (Doğuş Otomotiv), Messe Frankfurt, Messe München/Agora Tur., Mekon, Mitsubishi Chemical, Nalburdayim.com, NETCAD, ODE, Ökotek, Özler Kalıp, Özpor, Panasonic, PERI, Pimakina, Polyfibers, Polyfin, Prometeon, Ravago, Rehau, Saint Gobain Türkiye, Saray Alüminyum, Schüco, Selena (Tytan), Sentez Mekanik, Serge Ferrari, Shell, Siemens, Sistem İnşaat, Soudal, Sika, Şişecam, Temsa, TMS, Tekno Yapı, Türk Ytong, Tremco illbruck, Vaillant, Vekon, Wermut, Wilo ve Xylem’in değerli katkılarıyla hazırlanmaktadır.
ABONE OLMAK İÇİN
Bir yıllık abonelik bedelimiz olan 1200 TL (6 Sayı, KDV Dahil)'yi TR70 0001 0008 5291 9602 1550 01 IBAN no’lu hesabımıza (Ekosistem Medya) yatırıp; ardından dekontu, açık adresinizi ve fatura bilgilerinizi (şahıs ise TC kimlik no; firma ise vergi dairesi-numarası) santiye@santiye.com.tr adresine e-posta veya 0532 516 03 29 no’lu telefona WhatsApp / SMS aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.